Klar för sängen!:)

God afton.
Vaknade för ett tag sedan och tänkte nu berätta lite om dagen. Sedan sist jag skrev så har jag hunnit jobba, ätit och sovit. Började arbeta lite efter tre till åtta på kvällen, känns bra att fått börja när som helst och jobba hur mycket man vill. :) Har hållt på med en massa pappersarbete som ska göras klart nu då det är ett nytt år osv. Men det har gått riktigt bra och tiden bara flög iväg. Då jag slutade så blev vi bjudna på mat och sedan har jag sett lite victoria´s secret på tv. I morgon har jag tänkt jobba lite på morgonen och sedan fara en sväng till älvsbyn för att hämta tårtan åt älskling och sedan jobba igen. så ska försöka få ihop åtta timmar i morgon, blev ju bara fem idag. Sedan efter maten och vi kom hem hit så somnade vi en timme på soffan så har hunnit sova middag ett tag också:)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!