Morning sunshines!

Nyduschad och fräsch intar jag nu min position vid datan.
Ska även göra mig lite frukost men mailen och facebook först. Ska sedan ut och gå med Simba. Känner mig på väldigt bra humör idag så ska även fixa med tvätten lite.

Nu har vi beställt mer hundmat från http://www.hemfoder.se/
Denna gång blev det det bästa till simba. Royal Canin.




Detta foder är ett väldigt fräscht och smakrikt foder för hunden. Det finns två olika foder till en Golden Retriever och dessa är :    Beautiful coat och healthy mouth.
Simba får beautiful coat då han har en riktigt bra mun och inga problem med tandsten och andra pålagringar. TIPS! Borsta hundens tänder regelbundet. Kanske inte två gånger per dag men åtminstonde 3-4 ggr i veckan. Det kommer ge stora resultat om du har en hund med dålig mun och andedräkt.
Även märgben är riktigt bra. Köp aldrig mörka ben utan köp de ljusa/vita benen till din hund.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!