Myskväll på björnstigen:)

God kväll alla.
Sitter i soffan hos Marie och ser på en bra film på tv. Vet dock inte vad den heter. Senare så blir det mat.
Måste bara berätta om min och Rikards underbara frukost. Den bestod av varm choklad med machmellows och grädde.
Först värmde jag mjölken i en kastrull. Sedan hällde jag över den i två stora koppar. Vi satte själv i Oboyen så att den blev lika stark/svag som vi ville ha den. Sedan smulade vi ner machmellowsen. (Vi hade inga små så vi klippte sönder stora). Då det var ett ganska tjockt lager på ytan så tog vi "sprutgrädden" och satte den överst. Pricken över i:et var lite oboy pulver som vi strödde över allting. Detta = SUPERGOTT!
Till det blev hederliga ostmackor. :)
Detta ska jag göra till en vana. Väldigt onyttig frukost men väldigt gott.
Ha en trevlig kväll alla! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!