Någon gång i framtiden så -

- ska jag skaffa mig en till hund.
Det kommer antingen bli en ridgeback eller en papillon. Kommer dessutom att bli en tik! Är så less på att måsta stanna hela tiden för att fantompinkaren Simba ska pissa hela tiden och märka nya revir. Alla hanar är likadana. Dessutom så är Simba lite agressiv mot andra hundar då man är ute och går och det ät inte det trevligaste att försöka hålla i honom då han vill något. Han skulle ju aldrig kunna atakera en annan hund men han reser sig och morrar och vill bevisa för den andra att han är störst, bäst och vackrast och att det är han som bestämmer. Tråkigt. Men min gubbe fyller snart sex år och lite sällskap åt honom skulle han nog inte säga nej till. Dessutom en tik! :)
Ska nog sterilisera tiken i sådana fall då de ändå har lätt att få livmoderinflamationer och sådant. Tar hellre tiken än att kastrera simba då veterinärerna inte rekomenderar att kastrera äldre hundar. Men man får vell se vad som händer.

Rhodesian Ridgeback. Papillon.

Min Golden Retriever. Simba fem år.


God kväll alla!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!