Nere hos Joakim von anka nu.

Sitter hos jocke och ser på då Linnea, magda, jesper, krille och rick spelar monopoly streets. Jocke är inte ens hemma men vi är här ändå. Skumt? Ähh, snällt av honom tycker jag! :)
Vi kom precis från Marie där vi åt en flottig god pizza. Var evigheter sedan jag åt något där.
Hade inte tänkt vara här så länge då jag ska upp med bussen som går från vidsel klockan sex på morgonen i morgon. Buhu, inte alls speciellt taggad. Men skolan måste också skötas annars blir det inget av mig i framtiden.

Ha en riktigt bra kväll så skriver jag i morgon då jag har tid. Går skola till fyra så det blir en låg uppdaterimg i veckan. Ska fixa internet till skolan sedan så att jag kan fixa en bättre uppdatering på veckorna och inte bara på helgerna. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!