Now i´m back! ;)

God eftermiddag!

Är nu hemkommen från lilla Älvsbyn och med mig har jag tre olika kataloger från resebyron. :) Vi har redan bläddrat igenom dem och såg att Mexico inte alls var så dåligt som vi trodde, faktiskt lite sugna på att åka dit. ? :) Har även köpt ett läppglans som skulle vara light apricos men den hade ingen färg alls? Fan vad arg jag blir. Betalade 115 kronor för den och den har ingen färg utan ser bara ut som att man har slemmigt glänsiga läppar.
Han även med min 20 minuters solning och det var såå skönt. Har ju väldigt lätt at bli brun (tur det) och bara efter denna solning har jag fått massa färg! Ska eppilera benen snart innan maten så kommer färgen fram ännu mer.




Hoppas ni haft en bra dag! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!