Nu blir det ändring. :)

Vi ska börja med en ny diet - lchf (low carb high fatt) Man ska äta mat med mycket fett och absolut inga kalorier, eller lite gör ju inget om man inte är jätte seriös med det. Man ska alltså inte äta någon sorts pasta, potatis, ris, bröd, chips, flingor m.m Inget som växer under jord. Idag åt vi kött med grädde och spenat och sallad till. Dieten ska vara bra för hälsan och man ska bli piggare och gå ner i vikt av den.
Denna diet används ofta av diabetiker. Kosten är gjord till att om man är överviktig går man ner i vikt och tvärtom om man är underviktig och vill gå upp. Vi ska testa denna under en period nu och funkar den så fortsätter vi med den. :) Kul att testa nya saker. Gillar ju att vara nyttig och hälsosam så detta kan vara en bra start att "komma igång" igen.
Sommaren 2009 sprang eller gick jag varje dag och ibland två. En på morgonen och sedan en gång då mamma kom hem från jobbet ovh ville ut och gå. Medans jag nu ligger i soffan och knappt är ut om det inte är för att Simba vill.
Men nu blir det ändring.

Ha en bra kväll, nu ska jag gå och lägga mig. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!