Nu blir det Öjebyn!

Sitter och sörjer i soffan av att jag på en timme ska sitta i en bil på väg till Öjebyn. Verkligen tragiskt. Om jag då hade en lägenhet som jag kunde spendera min fritid i istället för att sitta i ett trångt litet utrymme som liknar en garderob från fyra tills man går och lägger sig hade det inte varit något problem. Men som det är nu så bor jag ju faktiskt på skolan.
Aja, allt är då packat och förhoppningsvis så kanske jag kan komma hem till vidsel någon gång i veckan om älskling jobbar i piteå. Får hoppas på det!

Provet kommer nog att gå bra. Rikard har just förhört mig och jag kunde ändå rätt så mycket. Blir vell till att sitta och plugga lite mer i morgon på frukosten så att jag har alting färskt i minnet. Har prover första lektionen.

Sov gott!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!