Nu så.

Nu är jag hemma vid min dator och kan skriva lite. Har inte haft någon tillgång till Internet på skolan idag så har inte kunnat skriva.
Sitter för tillfället med två mackor som snart är uppätna. Vi orkar inte köra den där kosten längre. Så jobbigt att bara tänka på vad man får och inte får äta hela tiden. Så nu blir det mackor! :)
Dagen har faktiskt varit väldigt bra och jag har inte alls känt mig slö och trött. + att vi haft en ganska tuff dag med matte, naturkunskap och idrott. Vanligt vis brukar man tycka det är jättehemskt men inte today. :)

Nu bli det att fixa lite skolarbete och sedan får vi se vad som händer kanske drar en ragg och ser om någon är ute.

Ha det bra!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!