Pieces accessories!

Har en ny nagellacksfavorit! Eller, jag har vell aldrig haft någon favorit för har inte varit så intresserad av nailart förut men nu har är jag det! Har kommit fram till att fint stylade naglar gör stor skillnad och ser riktigt bra ut. Om man bara matshar färgen till kläderna så blir det en liten accessoar i sig. Pieces accesories gör ju inte bara nagellack (nytt) utan har ju kläder, väskor, smycken, bälten, solglasögon, sja allt. ACCESSOARER! :)

Tänkte visa mina andra nagellack som jag köpt från dem:


Här är det en knall röd ( fin till sommaren - red carpet), en silver glittrig( morning mist) och en svart glittrig
(starry sky) Den i mitten är fin som övertecknings färg också! :)

Jag idag, efter jobbet:)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!