Puh skönt att det är över.

Skönt att äntligen få vara hemma igen! :) Dagen har varit lång men jag har jobbat på flitigt med alla ämnen och kommit ganska långt i både matten och engelskan. Känner mig väldigt pigg idag. Den nya kosten?
Åt till frukost två hårdbröds mackor med skinka, ost och papria, väldigt gott ovh jag känner mig nyttig och fräsch. Ska försöka hålla igång med den nya kosten och se vilka skilnader som det verkligen blir med bättre och nyttigare mat.

Har tittat på lite handväskor på nätet. Skulle verkligen behöva en ny! Min är allderles för stor och klumpig och dessutom bäldigt sliten. Handväskor är ju sådana saker som man inte köper ofta en gång vart tredje år liksom. (För min del) Är inte alls intresserad av väskor men skulle vekligen behöva en ny.
Har alltid köpt väskor på Wedins förut men nu har dom flyttat så jag måste isådana falla åka till Luleå någon dag. kanske i helgen. Skulle behöva besöka blomster butiken Plantagen för lite nya växt lampor och kanske ett till träd. Får vell se. :)

Ska allderles strax börja med maten och ikväll så blir det: Lax filé med sparris, fisksås och wookgrönsaker:) Mums!




Skriver mer senare! :D
Ha det bra!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!