Shopping till min fina Golden kille!

Nu är man äntligen hemma i vidsel och sitter och njuter av hur överlycklig simba är av alla hans nya saker! :) Han har fått en tryckavlastande filt från veterinary bed, Royal Canin hundfoder, massa hundben och en matskål. Han ligger just nu i sin bädd med ett hundben.
Ville också köpa ett halsband men det fanns bara halv eller helstryp och Simba går ju i vanligt nu. Synd för ville ge han ett riktigt fint halsband men det får bli senare. Nu ska jag spara allt jag har kvar så det blir någon semester i framtiden.

Efter lunch idag så har jag sovit fram till halvfyra tiden. Sedan kom Rikard och då for vi och handlade åt Simba. Har ju somsagt haft en väldigt skön dag idag. Bara två lektioner.

Ska nu kika runt på internet och se om jag hittar något fint till Simba där. :)
Detta foder och Eukanuba är det bästa du kan ge din hund! Med hjälp av min älskade Rikard så har Simba råd att äta det allra bästa! Är så glad att få skämma bort min hund precis som han förtjänar.



Ha en riktigt bra kväll allesammans! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!