Snart skola.. :(

Hej på er alla! Haft en bra dag? :)
Jag har just satt mig ner vid matbordet och ätit två mackor. Snart ska jag ut och skotta igen fast denna gång på baksidan ut till förådet.
vaknade kring halv tolv, tolv idag och direkt jag vaknade så tog jag simba och gick en lång runda och sedan hamnade jag hos mamma där vi satt och svamlade ett bra tag. Fick även ett busskort på 20 resor så att jag tar mig till och från skolan sedan.
Åhh, vill verkligen inte tillbaks till skolan. Så grymt tragiskt. Det enda positiva med det är att jag får träffa Stina igen.
Aja, efter att jag varit hos mamma så gick jag och hämtade en spadde hos Mourice och skottade hela infarten och nu när jag fått lite käk i magen så tänkte jag klä på mig och gå ut igen för att skotta en gång till baksidan. Skottning är workout! Har ont i ryggen och armarna redan och det är mycket kvar!

glömde att visa mina nya nails igår så här blev dem:
Guldglitter färg.


Skriver mer senare. :)
Ha det bra!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!