Söndags ångest! :(

Hejsan, hejsan!

Sitter fortfarande i morgonrock. Har bara stigit upp och kastat mig över tvättberget som börjar krympa nu. Har även hunnit plocka ner julgranen så nu har vi bara ljusstakarna kvar. Skönt, ville verkligen bli av med den. Det är konstigt det där. Jag vill så gärna ha den kring jul men direkt den är över så vill jag bara kasta ut den?. Men jag tror att jag vill ha fram den bara för att det är den som gör en så skön julstämning men då sen efter alla juldagar är den bara ivägen. Aja, nu är den borta vilket känns bra.

På tal om något annat så har jag hittat en massa skor som jag vill ha! Men det värsta är att jag inte kan köpa några. :( Men det är bra det för då blir det EGYPTEN efter sommaren om jag kan hålla mig från att köpa en massa kläder och skor. :)



Ha det bra alla! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!