Tomorrow i return back to VIDSEL!

Hejsan, hur mår alla där ute? :)

Har precis ätit och sitter i en fotölj nu i datasalen för att smälta maten. Vi bjöds på italiensk pytt i panna med fläskfilé, Gott. Dagen har i alla fall varit riktigt seg. Började med att ha bild på morgonen ( hela förmiddagen) och sedan hade vi träslöjd där jag bara satt och spelade på mobilen. Hade inget att göra och ingen fantasi om vad jag skulle kunna göra heller. Sedan efter skolan så hade jag kurs med en trea för att simba ska börja lugna sig lite då man är ute och går. Nu så blir det att starta en tvätt och fixa med det hela kvällen. Buhu. Och imorgon blire det hem till älsklingen. Har saknat honom jätte mycket hela dagen idag. Åhh, men imorgon träffas vi.

Till helgen blir det inte så mycket att göra. Ska typ plugga till matte provet som vi har på tisdag nästa vecka. Hela kapitel två och dessutom det jag är sämst på..procent. Nåja fick ju G på förra provet så ska banne mig se till att fixa detta också!


Ha en underbar kväll allesammans!! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!