Tomorrow is a new day.

God kväll alla läsare:)

Nu är jag hemkommen från dagens alla händelser och njuter av att bara lata mig i soffhörnet. Som ni vet så har jag varit och jobbat och är nu klar med allt jag ska. Härligt!
For därifrån kring åtta tiden då vi sedan for ner till Joakim och spelade ett nytt spel till Wii. Monopoly street heter det och det är som monopol fast ett tv spel och i 3D. Riktigt kul. Har alltid tyckt om monopol. Ville inte vara borta allt för länge då jag ska upp svinigt tidigt i morgon. Mamma hämtar mig klockan 07.15 och då ska jag vara KLAR! Buhu. Men om jag inte åker med henne till Älvsbyn så tar jag mig inte till Piteå senare. Kommer bli en heldag på vift i morgon men, tomorrow is a new day och ser fram emot att få komma mig till stan.



Ha en bra kväll så skriver jag mer i morgon.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!