Trött.

Sitter hemma på mitt sköna fårskinn medans Rikard står och ska börja med maten. Blir Entrecõte med en massa smarriga grönsaker:) Ska även ta och måla naglarna men det blir efter maten. Slutade som vanligt 15.35 och då kom Rikard och hämtade mig och sedan for vi och handlade inne i stan. Blev en massa goda matvaror. Nu är vi hemma och har planterat om lite blommor och jag har suttit och ätit lite vindruvor. Gott. Men väldigt många var dåliga såg jag nu när jag kom hem och öppnade förpackningen. Tråkigt..

Har bara två skoldagar kvar sedan är det helg igen och då blir det kanske att jobba lite. :) Man kan ju hoppas i alla fall. Ska även söka vidare på lägenheter så att man får sig någon snart. hatar verkligen att bo på Grans. Det är tur man har en pojkvän som jobbar i Piteå så att man kan åka hem någon gång ibland.
jag tror ingen utav er heller skulle tycka at det var roligt att sitta på ett rum som är 3x4 meter stort.


Ha en bra kväll alla! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!