dagen:)

Godkväll:)

Sitter som valigt i soffan då jag skriver eftersom jag har datorn där. :) Så här ser det ut där jag alltid sitter:



På mitt sköna fårskinn som jag fick i julklapp av Marie. :)

Dag har varit riktigt bra tycker jag. Har hunnit till Älvsbyn för att köpa nagellack och byta en tröja åt rikard och även hämtat ut en fin smörgåstårta som smakade riktigt bra! :) Efter Älvsbyn har jag jobbat och sedan fick vi främmande så då har jag varit här hemma och myst. Det var Rikards pappa Mats och hans sambo Marianne som hälsade på. :) Första gången som de kom och hälsade på här i huset. :)
Nu kom även Marie, Krille och Adam och firade Rikard. :) Trevligt med främmande.
Ska allderles strax gå och fixa lite nya naglar. :) Har köpt fyra nya nagellack idag ska testa en.
Alla de här tre är från Pieces accessories och funkar jätte bra! En rosa (cranberry red), en mörk röd (Pink pin up), och en glitter guldig(bubbling crystal).

Den här köpte jag från Depend en top coat med extra glans. Inte turkos bara en genomskinlig topplack!

Ha det bra! ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!