Vars tog helgen vägen?

Jag förstår inte. Det ät redan söndag. Har ju knappt hunnit vara hemma något i helgen. Trist.
Fredag gick jag ju skolan och sen då jag kom till vidsel jobbade jag och var hos jocke, kom typ hem vid nio-tio tiden.
Lördag så shoppade jag, for från vidsel klockan kvart över sju och kom hem kring sju på kvällen. Sedan kom jag hem, böt om och sedan for jag till jocke och senare blev det utgång till Annelie och fredde? Tror det. Kom hem från den festen kring två tiden på natten och nu har jag vaknat tidigt för att få njuta av denna söndagen innan en hemsk skolvecka kommer.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


little me.

så hemska skolveckor är det väl inte? ;D

2011-01-23 | 15:06:15




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!