Äntligen! :)

Nu är jag äntligen i lägenheten efter en dryg dags jobb. Idag har det knappt varit några gäster trots det superfina vädret. Har suttit i receptionen och läst veckans NU, stumblat på internet och varit ute med hundarna. Gick även idag ner till älven för att kyla ner hundarna men Denzel var inte så förtjust i den idén. Jag stänkte lite vatten över honom för han var supervarm. Simba simmade runt som vanligt och ville inte komma upp ur vattnet, ingen badkruka där inte!

Då jag slutade och skulle gå hem så gick jag en längre runda i skogen med hundarna så att de fick rusa av sig, hade dock lillen i koppel så att han inte skulle smita.

Nu väntar lite städning, diskning och sedan färd mot Vidsel för att vara med Rikard hela helgen. Blir kul, förhoppningsvis fint väder även då jag är ledig så att vi får sola och bada lite. :)

Sätter in lite bilder från resan sen då jag är i Vidsel, har telefonkabeln där.

Ha det bra!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!