Blixtrar och dunder..

Hej på er igen! :)

Nu är äntligen åskovädret över. Skönt! Spöregn ute (som att stå i duschen på fullt tryck) och mullrande som aldrig slutade, blixtrar i alla nyanser och ljus och mys inomhus. :) Tycker det är så mysigt med åska. Om man får vara inne och slipper vara ute någonstans. jag tände ljus och satte mig och läste min nya Nora Roberts bok.
Hittade en läcka i taket i trappen som jag försökte stoppa med hjälp av eltejp och fyra tjocka badhanddukar.
De här var det första riktiga åskovädret jag uppplevt på flera, flera år. Skönt att det är över i alla fall. Rikard ringde även från luleå och sa att de hade strålande sol och varmt medans det var hemskt här. Han kunde inte fatta att vädret varierar så mycket som det gör från plats till plats.

Nåväl nu har han semester och vi ska på ett tag fara till Marie och grilla lite lax och umgås. Blir skönt. :)

Har även pratat med pappa för en liten stund sedan och det gick bra att Jennifer följde också. Vi far däremot inte till ullared utan vi far direkt till Hedemora i Dalarna och kommer att stanna där i två nätter. Vi far på lördag kväll eller Söndag morgon vidare mot Norrbotten. :)
Längtar! Ska försöka fixa en biljett till Jennifer i morgon och hoppas på att det finns en ledig plats bredvid mig som jag kan boka åt henne. :)

Ha det nu bra så ska jag fixa mig lite.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!