Friday night.

Hallojsan allesammans!

Har suttit och latat mig framför datan efter att ha varit ut med Simba en sväng. Var riktigt skönt ute och när vi kom in igen kändes det som om man gick in i en bastu. man kan knappt ha kläder på sig. Sitter i trosor och linne och svettas sjukt mycket ändå. Det är detta som gör det så jobbigt om kvällarna. Jag är trött men kan inte sova för att det är så himla varmt. Klibbar ju bara fast överallt. Suck, nåja hoppas att morgondagen blir svalare. om det likaså ska vara mulet så kan det ju vara kallt lika gärna. då spelar det ju ändå ingen roll. hällre klär jag på mig en extra tröjja än att sitta utan och svettas som en gris.

Nuså mina damer och herrar så ska Miss Emelie sömntutan lundgren dra sig mot sängen för att åtminstonde föröka locka på John blund.  Natti, natti alla! :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!