God morgon alla bakismänniskor!

Antar att många söp till igår då det är festivaler överallt. Kiruna, Boden, Skellefteå, peace and love m.m Själv så är jag ingen festival människa. Tycker det är jobbigt med fyllisar överallt, högljutt osv. Men, ibland tycker jag det är kul. Är man ett bra gäng som far tillsammans så har jag jätte roligt. Så det beror mycket på omstänndigheterna.

Igår så var jag somsagt hemma hos Marie och vi hade det jätte trevligt. Rikard var då under tiden på fest hos jocke och hade det bra där. Så, alla glada! :)

Nu sitter jag och har precis tryckt i mig frukosten och ska lägga mig ute en stund. Tror det kommer bli riktigt fint väder idag så eventuellt drar vi upp till Storforsen för att njuta av tillvaron där. Vi får se. Ha det bra så skriver jag snart mer! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!