Godmorgon! :)

Sitter och äter frukost i soffan och väntar på att solen ska komma fram så att jag kan lägga mig ute ett tag, hela dagen går också bra! :)

Gårdagen var väldigt lugn och skön, vi satt hos Marie och åt hemmagjorda amerikanska bbq burgare. SUPERgott! Sedan satt vi bara och surrade om allt och inget.

Jag gick ut med King också en snabbis men då jag skulle gå förbi grannen så kom deras enorma jämthund ut och hoppade på King. Jag slog mot honom och viftade och skrek att han skulle försvinna men det funkade ju naturligtvis inte. Tillslut efter ett tag kom ägaren ut och tog upp honom. Då högg hunden mot hans ansikte istället!:O Sådana där hundar borde avlivas. Det var inte första gången de hade hänt heller. + att han visar agressivt beteende mot ägaren. Inte okey!
Nåja, gick ju ändå bra ingen hann bli skadad.

Ska äta upp nu så skriver jag mer sen.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!