Hemma! :)

Hej!

Nu är jag hemma efter ett besök hos mamma.
Gick vell dit kring nio så vi gick ut och satte oss i solen ett tag. Satte igång en vattenspridare till Emil så att han hade något att göra och sedan satt jag och mamma och surrade. Efter ca, 1.5 timme så kom stora mörka moln in över oss så vi gick och satte oss inne på altanen, vi trodde det skulle komma nå åska eller så. Men, vi hörde bara ett muller och sedan var det över, regnade inte heller. Så vi tog och flyttade ut igen. :)
Senare så bestämde vi oss att fara till Storforsen en stund så jag, mamma, Emil och Simba for upp dit. Zorro fick vara hemma.
Väl där så gick vi efter spången så att Emil skulle få se forsen. Han tyckte det var ganska spännande. Sedan fortsatte vi ner till en liten "pool" så att Simba och Emil badade. Var väldigt mycket alger så att Simba hade svårt att komma upp, Han var tvungen få hjälp av kopplet för att ta sig, men skönt tyckte han att det var att få bli svalkad. Emil ville aldrig därifrån, som vanligt om han har roligt. Men det förstår man ju. :)

Efter lite övertalande så for vi därifrån. Mamma släppte av mig här och jag gick och satte mig i solstolen direkt. Skönt. Sedan blev det så varmt så jag gick in och lade mig i soffan dät jag lyckades somna i 40 minuter. :) Skönt var det i alla fall.

Nu har jag ätit en risifrutti och hittat till rätta framför datorn! :)
Ha det bra, skriver mer senare.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!