Måndag! :)

Nu är det måndag och jag är ledig och tar det lungt. Riktigt skönt. Men saknar att få ha lite rutiner. Vaknade kring halv tio idag och har sedan gett mig och Simba mat. Nu ligger han ute på altanen och sover skönt i skuggan.

De flesta vad jag har hört har fått sin semester nu, bara rikard kvar. Som tur är är det bara sista veckan nu sedan får även han vara ledig, tre veckor!
Det tråkiga är att den veckan han blir ledig så tror jag att jag ska jobba åt mamma, vara hundvakt och måste därför bo där uppe. De ska nämligen på husvagnssemester ner till Skåne och antingen får jag jobb och tjänar lite pengar eller så lämnar de honom på hunddagis. Men, har inte bestämt mig ännu.
Sedan så veckan efter det far jag ner till halmstad och är borta en hel vecka nästan och då jag kommer hem så har jag jobb i Älvsbyn och ska få bo hos min storebror Jonathan som har lägenhet där. Då bli det nära till jobb och underlättar en hel del. Har ju eventuellt en till hund då också och kan inte bo här då Rikard troligtvis skulle bli alderles för allergisk.
Efter tre veckors jobb så är det bara att börja flytta in i lägenheten i piteå. Få lägenheten den 1 augusti. Sedan är det skola som gäller.

Så ser slutet av min sommar ut.

Ha det bra, skriver mer senare! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!