Min dag! :)

Hallojsan på er! :)

Vaknade klockan 05.00. klädde på mig och sedan åkte jag med Rikard till Luleå där jag umgicks med underbara Jennifer. kom dit vid halv sju tiden och hon var uppe. Vi åt frukost och låg sedan och surrade om allt mellan himmel och jord. Klockan 10.00 tog vi varsin vespa och körde till Djurmagazinet där jag handlade valphalsband och koppel.


Ett brunt läderhalsband i supermjuk kvalitet och ett brunt lätt matchande koppel till! Denzel kommer vara snyggast av alla! :)

Sedan så for vi vidare på Cervera där jag handlade lite mer. Men denna gång till bakning. Muffinsform, hjärtformad bakform, rund bakform och även en sparbössa till vovvarna! Supersöt. Dålig kvalitet på webbkameran men ni ser ju! :)





-"Till min hund" Står det på spargrisen. :) Supersöt!

Efter cervera så gick vi på lite mer affären innan vi bestämde oss att fara hem. Vi gjorde sedan en improviserad lunch som bestod av hamburgare med ketchup och korvbröd. haha. Hade inga grönsaker, bröd. någonting! Gick ju bra ändå. :)
Sedan efter lite vilande så tog jag Simba på en prommis och efter det for vi + Kristin med cyklarna till stan. Vi gick på lite affärer och jag hittade ett par öronhängen.

Sedan gick vi bara runt lite innan jag och Jennifer for hem. Väl där så möttes vi av en lycklig Simba! :) Vi satte oss ett tag pch jag höll evigt på att sömna. Var super trött.

Sedan så kom Rikard och jag och han for vidare till Piteå för lite saker. Jag hoppade av vid Grans, cyklade min cykel till garaget, Rikard böt olja i bilen och jag lastade in hundfoder i bilen. Sedan begav vi oss mot vidsel. :)

THATS IT! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!