Min sista lediga vecka.

Hallå på er!
Kom på att det här är min sista lediga vecka för i sommar!
Det ska firas genom att inte göra någonting alls! Ska bara slappa och njuta av ledigheten innan skola och plugg börjar igen.
Det enda jag har planerat denna vecka är att fara på den nationella utställningen i piteå för att kika och hejja på Kelly (Fannys golden) och Cairo (Linns chihuahua) som de ställer på utställningen på söndag. :)

Längtar, kommer bli superkul med en massa hundar och folk där alla vi som ska dit delar ett gemensamt intresse, HUNDAR! En riktig fest. 

Ikväll så ska jag umgås med min storebror jonathan som ska hit till vidsel. Vi ska fara ut och äta och umgås bara. :) blir kul, är ju inte alls ofta som vi träffas. Så, blir kul.

Sedan så är det inget mer, far bort den 19 kommer hem 24, börjar jobba den 25 och sedan tre veckor framöver är det bara jobb som gäller innan skolan börjar om den 25 Augusti.

Ha det bra och njut av er semster! :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!