Morgondagen -

- Bjuder på internationell hundutställning i Piteå! Längtar som tusan. Åker kring sju, halv åtta tiden på morgonen från vidsel med Rikard till Piteå och sedan så åker jag med linn till Älvsbyn, sedan är jag hos jonathan (storebror) ett tag innan han skjuttsar mig till Vidsel igen. Allt är klart. Ska bara få klart vars och vilken tid fanny och linn ställer. Sedan vet jag allt! :)

Idag så har jag varit hos Rikard och sett klart hela första säsongen av Game of thrones och jag är djupt deprimerad över att den är slut nu.. Det suger verkligen. En av de absolut bästa serierna jag sett! Nåja, nu så ska jag få mig något i magen så att jag klarar mig hela natten. Ha det bra, skriver nog mer senare!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!