Natti, natti.

Hallojsan!

Hemkommen från jocke för ett tag sedan och nu har jag fantiserat ännu mer om Denzel. Förlåt om det blir mycket snack om honom! Men, jag vill ha honom så gärna så jag kan inte hålla det inom mig.
Har kikat runt på en massa afghan sidor och alla säger att de är väldigt svåra att lära. Träna. Tillskilnad från min Simba som lär sig saker på tredje försöket så kan det för en afghan ta flera veckor. Nåja, har ju inte tänkt tävla i lydnad men i agility och mitt motto är att alla kan lära sig oavsett ras. Så, jag garanterar att lilla Denzel kommer sköta sig allderles utmärkt på både agility banorna och i utställningsringen! Wait and see! Ska inte säga för mycket då de har svårt att koncentrera sig men bara hunden tycker det är roligt så går allting bra. Simba älskar ju agility och nu då han inte längre får vara med så sitter han på sidan om och skäller och "grinar" för att inte han får springa en bana.

Nåja, det kommer bli så bra så. :)

Ha det bra och sov så gott !

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!