Nuså.

Har jag ätit lite middag och ska fortsätta att få ordning på alla grejjer som är utspridda över hela huset.

Dagen har bestått utav, tv-sittande, data-sittande och en promenad med Simba gubben, han tyckte att det var riktigt skönt och ville inte riktigt följa med hem sen. Sedan har jag bara suttit ute på altanen på min wonderbara solstol. Skulle vela ha den inomhus under vintern och bara sätta en filt på eller något. Blir lika avslappnad och lugn varje gång jag sätter mig i den. Love it! :)

Imorgon far jag till Jennifer i Luleå och sedan på kvällen så drar jag till Piteå för att hämta hundmat. Under dagen ska jag även köpa hem lite valpfoder så att jag har då Denzel kommer. om det då blir. :) Vilket jag verkligen hoppas! :)


Ha det bra så skriver jag kanske mer senare!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!