Redan Onsdag.

Ojj vad tiden går fort, redan onsdag? Man blir lite skadad då man är ledig och bara är hemma om dagarna. Behöver ingen klocka och inga datum för man har inga tider att passa ändå. 

Idag har jag bara tagit det lungt, som vanligt med andra ord! :) Har varit till, Krille en snabbis och sedan handlat pizza som jag och Rikard åt framför tv:n till Game of Thrones. Är en sjukt bra serie som vi såg hos Jocke igårkväll och nu har vi fått hem en massa avsnitt som vi suttit och kikat på idag. Är på avsnitt 5 nu. Älskar den, kan inte sluta se, Vill bara ha mer avsnitt efter det andra! Sjukt. :)

Har även haft denna dag som "packdag" jag har packat ner alla mina saker från huset och kört upp till mammas hus i brännmark. har just packat klart allt det sista och väntar bara nu på att rikard ska komma hit så att vi kan fara upp med det. Skönt att ha det bortgjort. Snart blir det Halmstad! :)

Ha det bra alla, sov så gott! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!