So long so good.

Hej på er! Nu är jag hemma för att fräscha till mig en stund innan vi far och äter middag hos Marie igen. Dagen har bestått av sol och inte bad i storforsen. Har blivit en sån badkruka. Vet inte varför men håller mig helst uppe på land. Nåväl, bra har vi haft det. Vi for dit kring tolv tiden och blev kvar där till halv fem. Sedan har jag varit i telefonen med Sj hur länge som helst. Skulle boka en biljett till Jennifer bredvid mig och det slutade med att inte ens min resa fanns kvar?? De hade ändrat tåget till göteborg. MEN, efter många diskutioner med dem så fick jag ändå min resa och Jennifers fakturerad till henne nästa onsdag. Så, vi tar oss förhoppningsvis till Halmstad ändå. På något vänster. Ikväll vet jag inte vad som händer. Rikard ska till storforsen hotellet med en massa folk och vara i relaxen. Men, vet inte om jag vill dit. får tänka på saken. han verkar då ska dricka mycket. Orkar inte med fyllon.. Nåja, får se vad jag gör. Ha det bra, skriver mer senare.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!