Söndag, den sista juli..

Godmorgon på er.

Vaknade idag och kände hur mycket mina två hundar betyder för mig. De är helt underbara båda två. Det enda som gör mig ledsen är att Simba har så dåligt i lederna och kanske inte finns hos mig snart. Lill gubben.

Vet inte vad jag ska göra idag, ha lite ångest över att skolan börjar om tre veckor? Känns både kul och tråkigt. Det roliga först, jag kommer att få mer lektioner i hund och djursjukvård som jag vill. Det kommer bli riktigt kul. Mikrobiologi och Genetik + Biologi breddning med djursjukvård. Det som jag kommer jobba med i framtiden. =)

Det tråkiga är att jag kommer ha skola i flera månader.. Dock med olika lov på sju dagar oftast, men. ändå.

Ha det bra, skriver senare.


En bild jag tog i Dalarna iår.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!