Trött!

Hej på er!

Nu är jag hemma i Vidsel efter en lång men rolig dag ute på vift.
Vaknade av väckarklockan kring 07.00. Steg upp och klädde på mig, senare så for vi mot Sjulsnäs där utställningen hölls. Var framme där kring 08.20 där jag sökte upp Fanny, Linn och Erik som jag skulle vara där med. De satt vid ring 11 för att invänta starten av Cairo (chihuahua) . Han fick dock ingen placering så vi gick vidare för att se på då Golden Retrievrarna ställdes. Kelly (Fannys Golden) blev "best in bitch" av unghundstikarna och fick därmed fick hon ett CK (Certifikatkvalitet) Det är ett pris som visar att hon har kvalitet för Cert och Championat. Vilket är superbra! Med tre CK får hon Cert. :)

Nåja, vi gick sedan runt och hade det super trevligt med allt hundfolk och sedan så for vi mot Älvsbyn till fanny där hennes lillasyster fyllde år så vi fikade och firade henne. Vi hann proppa i oss en massa fika sedan tog jag en ridtur på Quandida (Fannys poa) Red barbacka men hon hade inte blivit riden på länge så hon tjorvade bara. Gick skänkelvikning och hit och dit utan att jag gjorde något. Hon ville inte springa så hon försökte med att gå åt alla möjliga håll för att komma undan. Nåja, gick ju sådär. Sedan hoppade jag några skutt med Lycka. Ponnyn som jag red förra gången jag var där. :)
Sedan så surrade vi bara innan jag fick skjutts av Anette in till Älvsbyn. Där gick jag till Jonathan (storebror) och var där ett tag. Sedan så for vi mot vidsel.

Nu så är jag en utslagen hjälte som håller på att tina och marinera kött så att jag och broder kan grilla lite gott sedan.

Ha det super bra! Skriver mer senare! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!