ÄNTLIGEN:)

Har haft kli i näsan hela dagen tills Rikard beordrade mig till att testa ta en allergitablett och vipps så var det som bortblåst! Har nyst och haft mig idag också. och för någon vecka sedan så hade jag samma fast i ögonen. Nåja, antar att jag blivit allergisk mot något. Pollen, gräs? måste fara in och kolla upp mig. Det enda jag vet att jag är alergisk mot är cocosnöt. Då jag åt det så kliade det på tungan och i halsen men nu är det något annat.
ingen av mina syskon eller så är alergisk mot något bara jag. Så det är nog inte genetiskt.
Men, som sagt känns mycket bättre nu!
har varit och hängt den sista tvätten för dagen och i morgon om det är fint väder så drar jag och mamma upp till storforsen för att njuta av en dag full med sol och bad! :)
ha det bra! :) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!