Dagen den 23.

Halloj! :)
Just nu är jag hemma hos Marie och äter en supergod spenat röra med koktailtomater och mozarella ost till pasta.
Jag vaknade klockan 06.30 idag. Jag gick direkt upp och lockade håret och sminkade mig och efter det så åt jag en snabb frukost innan Marie kom och hämtade mig. Sedan for vi till Piteå. Väl där så for Marie på vårdcentralen och jag till banken. EFter det så gick jag på stan i någon timma medans Marie hämtade hennes mamma Irma. EFter det så begav vi oss mot Älvsbyn för att äta en välbehövd korv och sedan för att inhandla lite mat för helgen.
Vi var hemma vid fyra tiden då jag lade mig ute i solstolen ett tag innan jag gick och såg finalen för Hell´s kitchen.
Och ja, nu är vi här och slriver ut lite biljetter för Chicago.:)
OBS! Internet fungerar inte hemma så kan inte blogga något.
Ha det bra!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!