Evig väntan..

Gu vilken tid det tar att få in semesterersättningen! Skulle ha fått den för fyra dagar sedan men har ännu inte fått den. Börjar bli orolig att mina pengar är på vift någon annanstans. Men förhoppningsvis inte. Nåja, ska ringa dit och höra på måndag.

Just nu så har jag druckit ett stort glas med Obóy och sedan läst fyra kapitel ur Nora Roberts - Vägen till altaret.älskar hennes böcker. Det här är andra gången jag läser denna bok och är lika fascinerad av den som första gången jag läste den. hon skriver kärleksromaner och är helt otrolig på att skriva! man fastar i hennes berättelser och har svårt att lägga ifrån sig boken då man väl har öppnat den. Har en hel samling med hennes böcker och känner att jag måste införskaffa mig ett par till.

Kan vara bra att ha då man ligger och solar. Tycker det är så skönt att ligga och läsa en bok då jag solar. annars har jag lätt för att bli rastlös. Men en bra bok hjälper mot den sjukdomen! :)

Ni hittar hennes böcker på närliggande bokaffärer och även här :http://www.harlequin.se/romantik/nora-roberts.html
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!