GODMORGON!

Äntligen kikar solen fram bakom de hemska molnen som mer eller mindre erövrat vidsel denna vecka. Skönt. Nu känns livet lite lättare igen! :)

Idag har jag bestämt mig för att fara på jobbet ett tag och få lite saker bortgjorda.
Gårdagen bestod mestadels av slappande, som vanligt och mys med älsklingen då han kom hem, palt till middag och sedan satt jag och ritade ett tag. En lugn skön kväll helt enkelt.

Nu idag så har jag hunnit ge Simba mat, han bli bara mer och mer morgontrött denna hund. han orkade stiga upp tio. Förut ville han upp och ut klockan sju. nåja, har hunnit ge honom mat och rengjort datorn från en massa damm och fingeravtryck.

Och nu ser jag att det spöregnar igen. Hinner inte njuta av solen länge.

aja, ska göra mig lite frukost nu men skriver mer senare! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!