hemma igen.

Nu så är jag hemma i vidsel och skönt är det. Har haft ett par roliga dagar med fanny och de andra tjejjerna men är skönt att få komma hem.
Hos Fanny har vi mest bara njutit av tillvaron, ridit och varit på hundutställningen såklart. Sedan igår (fredag) så for vi med bussen till Luleå där jag möttes upp av Jennifer och fanny av Linda. Vi tog två olika bussar för att jag och Jennfier skulle hinna hem till Linda före dem. Väl hos henne så gjorde vi i ordning en välkomstdrink och fixade de sista innan överaskningen. Då sedan linda och fanny knackade på så öppnade jag frida och jennifer. (Frida var redan hemma hos Linda) Fanny blev jätteglad och kom in över dörrtröskeln tårögd.
Senare på kvällen så beställde vi hem hempizza och sedan mös vi i soffan till en film och med massa goda grönsaker. :) På kvällen vid elva tiden så tog vi en promenad med Simba och det var riktigt skönt. Varmt i luften och soligt. Sedan så bestod resten av kvällen utav en massa surr om allt och inget.:)
Har haft det jätte kul i alla fall.

Ha det bra!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!