Lov och hemma i vidsel.

Nu så har jag lov och skönt är då det. Ännu bättre att jag är hemma i vidsel. :) Solen ligger på 28 plus här i vidsel och ska bli lika fint i morgon. Planer för solning på G. ;)

Avslutningen var rikktigt mysig. Vi drack en välkomstdink och sedan åt vi en god lunch i gamla gran logen. Var så äckligt varm där så gick knappt att andas. Pust.

Sedan då har jag varit i Luleå med Jennifer och fixat hennes lillasyster och hennes kompisar med hår och smink inför deras examen. De går ut nian. Kul var det också. Sedan så fick jag hämtning av Rikard och nu så är vi hemma och ska strax äta lite middag. :)

Ha det bra så skiver jag senare!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!