Morsning alla!

Back to work för er kanske men för mig så är allt väldigt lungt.

Vaknade av att jag drömde världens mardröm typ.
Jag Skottade på kyrkan av någon konstig anledning och det var som att jag var på Grans fast att det såg ut som kyrkan här i vidsel. Sedan mörknar himmlen fortare än vanligt på vintrarna och en hög "smäll" eller "bombattack" hördes från himlen och jorden skakade till litegrann. Jag tittar upp mot himmlen och ser en enorm meteor som flyger förbi. Den var verkligen huuuge! Sedan så börjar den snurra runt jorden i jordens axel. Den snörrade snabbare och snabbare och fick tillslut jorden att börja svajja. Himlen blev desutom superklar. Man såg alla stjärnor och t.om planeter. Jag sprang och hämtade Simba som jag kopplat fast i en lyktstolpe under tiden jag skulle skotta. han skakade av skräck och det slutade med att jag fick bära honom. Jag satte mig sedan ner vid en snödriva med Simba i famnen. Alla bara stod och stirrade upp mot universum, helt förstummade. Jag försökte ringa till mamma och Rikard för att berätta hur mycket jag älskade dem. Men, det fanns ingen teckning alls.
Jag sa till Simba, —Nu kommer vi att dö, det här är slutet..
När jorden svajjade så mycket att vi andra blev allderles illamående. Så satte meteoren riktning mot jordens yta. Jag kramade om simba och begravde mitt ansikte i hans päls samtidigt som meteoren slog ner på jorden och alla utrotades..

Kul dröm va?

Jag vaknade helt kallsvettig och blev överlycklig då jag insåg att jag bara hade drömt.



Detta ska föreställa en meteor som slår ned på jorden. Fin va? haha. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!