*Onsdag den 29 Juni.

Godkväll!

Denna dag har varit Toppen! Har varit superfint väder och inga tider att passa.Vaknade vid hal nio, åt frukost och gick sedan till mamma där vi satt ute och solade. Sedan så ringde Marie och ville till storforsen så vi for dit. Vi for dit vid två tiden då jag även hunnit köpa mig en ny Nora Roberts bok som jag tycker är riktigt bra redan. har hunnit läsa ca 100 sidor under tiden vi var i storforsen. läste inte hela tiden heller. Vi for hem klockan sju. Så 5 timmar av solande och bad har gett resultat i en trött och bränd kropp. Efter att jag hämtat Simba så gick jag hem till Rikard då vi senare for till Marie och började med grillningen. Var en supergod middag och är riktigt mätt nu.

Har tagit mycket bilder under dagen som jag lägger upp i morgon. Nu väntar John Blund . :) Sov got allesammans.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!