Sommarlov! Here i come!:)

Hej på er alla söta solbrända bloggläsare (om ni nu är det).

Hoppas ni har tagit del av det superfina vädret. Idag har vi haft +30 i skuggan här i Piteå och inte ett moln på himlen. Så himla skönt, hoppas verkligen att det håller isig.

Veckan har varit skön har knappt gjort något. Jag och Elin har suttit ute i solen för det mesta och idag har jag följt henne och kollat på en lägenhet i Öjebyn. Hoppas verkligen att hon får den. Det var på ett kanonområde mit i Öjebyn. Inte speciellt nära till något men det är ett fint område. De har pool och tennisplan. Nice!

Imorgon blir det avslutningsfika och lunch i logen på grans med klassen och våra mentorer. Blir bara ca en timme och sedan så far jag till Luleå med Jennifer och åker sedan vidare därifrån med Rikard.
Sedan så blir det tre månaders ledighet för min del. Synd att jag inte har något jobb men kanske får ett på BDX. Vi får se. Men hoppas verkligen det, bättre att ha jobb än att stå utan som jag gör i dagsläget.

Min dåliga uppdatering beror på att det är soligt och varmt ute och då det är det har jag inte ro med att sitta still. Inomhus.
Nåväl, där har ni svar på det.

Hoppas ni har haft en bra vecka så skriver jag mer i mogron då jag kommit hem till vackra vidsel. :)

Kram på er alla!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!