Stackarna.

Stackars mina blommor som halvt vissnar då det regnar och är blött ute. Blommorna vissnar och grenarna hänger på syrenerna just nu. Har även varit tungen att ta in mina nya grusnejlikor för att de inte ska dö ut helt och hållet. Det kanske finns hopp om liv där någonstans ändå. Nu står de skyddade under tak och är förhoppningsvi på bättringsvägen. ;)

Kvällen har bestått utav palt och hallonsylt Trodde att det var lingonsylt då vi köpte det men blev en stor besvikelse idag då vi såg att det inte var lingonsylt. Nåja gick att äta ändå. Och sedan mjölk till så klart. Ett tag i alla fall.
Efter två klunkar så hittade Rikard något mystiskt i syn mjölk. Något svart med många ben. Gissa vad det var??
Jo, en spindeljävel som flöt omkring. Jag fick sån avsmak för mjölk och kommer nog inte heller dricka det på ett bra tag.
Arlas laktosfria mjölk. Ursh och fy vad äckligt.
Nu så sitter jag och dricker Coca Cola istället. Mycket bättre. Så slipper man spindlar. Än så länge.
Tycker det har varit mycket spindlar i mitt liv den senaste tiden. I mitt rum på Grans här hemma i skåpen och nu även i mjölken från Arla. Detta kanske är ett tecken på något. Jag kanske kommer bli uppäten av spindlar. Vem vet?

Nu ska jag kika lite på nätet och sedan lägga mig i sängen och se på lite tv. :)

Sov så gott allesammans. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!