Tisdag 14 Juni.

Ja, nu är det tidsdag och alla jobbar på förutom jag. Känns ju mindre bra om jag ska vara ärlig.
Jag vill också ha jobb och tjäna massa pengar att göra något roligt med.
Men just nu har jag inte ens råd med en bussbiljett.
Nåväl får veta idag om jag får jobbet på BDX i Luleå. Isådanna fall har jag jobb tills fram i juli någongång och med det så är jag rätt nöjd. 









Dagen består utav att tvätta, vika tvätt, tvätta , vika tvätt osv. Har ett berg och då menar jag en stoor hög med tvätt att tvätta. Nu då man är ledig kan jag ju lika så vara händig och försöka få bort den.
Ha en bra dag så skriver jag mer senare! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!