Tisdag den 28 Juni!

Goddagens allesammans!

idag vaknade jag kring halv tio tiden. klädde på mig, åt frukost och sedan begav jag och mamma oss mot storforsen. Vi var där till klockan halv ett någongång. Det mulnade på så mycket så vi for hem istället. Då jag kom hem lade jag mig i solstolen ett tag och pressade innan solen försvann här också.
Vid två tiden gick jag mot jobbet och har varit där tills halv fyra då jag blev klar med allt. Så nu har jag städat köket och är redo för lite surströmmings ätande! inte pjåkigt.

Vi har tänkt äta det utomhus för det luktar ju så förjävligt. Sitta på altanen och förgifta grannarna istället! Eller nå. :)

Hoppas ni haft en bra dag! Skriver mer efter maten! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!