TISDAG idag.

Nu har jag snart varit ledig i två veckor. Känns bra! :)
Väderstatus idag = regn.. Spöregnar fortfarande sedan igårmorse. Nåväl. har dessutom fått reda på att det ska vara mulet och eventuellt lite sol på midsommar, + ynka 17 grader.
Får vell ha tjock byxor och en stor mysig tröjja då. Nä. vill inte.


Alltid då vi planerar att fara någonstans eller hitta på något spontant så har vi ett problem. Simba. Till vissa kan vi inte ta med honom och då måste vi stå över att fara, eller så kan bara Rikard fara. Jag och Rikar hinner alltid fantisera ihop allt vad vi vill göra och då det nästan är bestämt så kommer denna kommentar, - Ja, men Simba då? Och i vissa fall då utesluter vi allt ihopa.

Men nu under midsommar då?
Jo, då har min underbaraste JENNIFER ERIXON tackat ja till att vara "barnvakt" åt honom. Jag blev så himla glad då hon berättade det. Tack sötnos! :)

De skulle nämligen vara i stugan med familjen och deras hundar så då sa hon att det skulle gå bra.

Tack än en gång !





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!