Wonder.

Nyduschad och fräsch! :)

Har lagt märke till att jag knappt äter något nu då jag är ledig. Idag har jag ätit två mackor till frukost och sedan nu lite pasta och wook grönsaker. Varför vet jag inte men är bara inte sugen på något. Köpte en massa chips och dipp till mig och älskling men är inte alls sugen. så det ligger fortfarande orört på sin plats.. Och igår åt jag inget förens jag var uppe hos mamma och hälsade på och då jag tog mig två hårdbrömackor och sedan fisk och ris till middag. Inget mer.

Men man kanske inte behöver något mer då man inte gör något. Jag menar, jag är ju som bara hemma om dagarna så kroppen borde inte behöva något mer. Jag vet inte men nu då jag tänker efter så har jag bara ätit fyra mål på TVÅ dar. Och annars äter jag kring fyra mål per DAG. Nåja, jag mår ju inte dåligt utav det.

Dagen har varit bra och nu väntar bara lite slappande på soffan.

BILD 4:
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!