Bli smal av att röka...

Vilket skitsnack!

Jag har kikat runt på internet lite och där påstår det att rökning gör dig smal. Coplete bullshit!
Sen när har det blivit positivt att röka liksom? Nej, man blir inte smal av att röka. Förstår inte hur vuxna människor kan tro det. De påstår att rökning förbränner ämnesomsättningen och att det frigörs något i hjärnan som hjälper dig att bli smal. No way! Jag ska berätta hur du blir smal om du vill bli smal:
  • Ät mindre portioner men oftare.
  • Träna och motionera varje dag.
  • Rök inte om du vill ha en bra kondition och hälsa.
  • LCHF dieten är jättebra och jag tappade två kilo på en vecka utan att röra mig mer än vanligt.
Det är ju så himla enkelt. Ät rätt och rör på dig!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!